Lencana Facebook

16 Nov 2009

Salam n salam lagi

Ari...member2 sibukmengemas ape yg yg patut...aku tersepok je kat kusi
x tau nak wat pe...ntah le
smangat utk keje mmg x de ari ni....tp yg x leh aku lupa kisah sorg member gengtegar semalam...
Punya le semangat turun ke laut...seawal jam 6 pagi wakakaka
Balik lak hampir jam 6 ptg...aku lak ngan Ariff dok trcongok mcm org bodoh nubggu kat jeti,,,,
Bila member aku ni sampai...aku bergegas berkejar ke bot yang di naikinya...dengan harapan ade le seko dua merah ke...kurau ke barracuda ke.....
Tp yg ada cuma seko pari je....tu pun bukan dia yg jinakkan....
Ape lg ....merah padam muka member aku merasa bahana kutukan aku ngan member tegar yg len...
So wat member aku tu...lau nak trolling ke mancing berlabuh ke....inform2 le kat member tegar yg len